piątek, 1 sierpnia 2014

Praca- studia - praca - praca




Czyli jak na typowego Polaka przystało - to już nie modne tak na jeden etat ;)

Co ja tam wiem.. Jednak wydaje mi się, że powinniśmy jeszcze bardziej doceniać każdy dzień i żadnego z nich nie marnować, okres wakacyjny.. ilu z Was śpi do 13 i gnije w łóżku?! People !! Wyśpicie się po śmierci ;)
Nastawcie budzik na 7, włączcie ulubioną muzykę wypijcie poranną kawę/herbatę/kakao i róbcie coś kształcącego, rozwijającego , spełniającego.. Chcielibyście wyjechać na wakacje a nie macie zbyt wiele funduszy ? Znajdźcie dorywczą pracę (zarobicie w miesiąc już na małą wycieczkę na Słowację czy Czechy) , nie chce Wam się pracować a i tak chcielibyście coś zrobić/ zwiedzić .. są różne alternatywy : (czyt. zwiedzanie za darmo ;) / pół-darmo) - jednak musicie wtedy liczyć na dobre serce bliźnich, że zabiorą Was na stopa, czy udzielą swojej kanapy na nocleg (couchsurfing).
W sąsiednich miastach znajdziecie muzea, które w określonych dniach można zwiedzić za darmo. Pakujecie plecak konserwami i zupkami kuksu (moja ulubiona to pomidorowa amino : P ) i "Witaj przygodo" !
Moja siostra, kiedy wspomniałam jej, że jedziemy do Krakowa na jeden dzień, bardzo się ucieszyła... 
jednak kiedy powiedziałam jej , aby zerknęła w Internecie na to w mieście co chciałaby zobaczyć usłyszałam... "Ughhh.. To będziemy zwiedzać?! Przecież w wakacje się odpoczywa"
WTF?! To jest właśnie odpoczynek !  : P Nie mówcie mi proszę, że w taki fajny sposób się uczycie w roku szkolnym... Bo chyba wrócę do gimnazjum :D
Niby 'nasze' roczniki są leniwe i nic nie robią poza komputerem... A guzik prawda!
Ostatnimi czasy tyle ciekawych osób spotkałam - tak , właśnie w Polsce, gdzie nikt nie zaczepia Cię na ulicy i nie mówi "Hi, how are You?" Bo nie wypada, nienaturalne i tak dalej, i tak dalej. Ja spotkałam :)
  To przez ECID (European Centre of Integration and Development) , który mieści się przy UE Katowice, czy przez moją dalszą współpracę z Au Pair in America. Dalej poznaję ludzi pełnych , pasji, determinacji i celów do zrealizowania.
Dla mnie ostatnie pół roku minęło w mgnieniu oka, w ostatnim poście wspomniałam o planach zmiany uczelni na studia zaoczne, właśnie to zrobiłam , od lutego 2014 roku studiuję w Wyższej Szkole Bankowej , psychologię biznesu. I póki  co jestem bardzo zadowolona , mam niesamowitą grupę. Ludzi , którzy mimo tego , iż mają rodzinę , pracę (albo i dwie ;) ) i tak mają chęci do poszerzania swojej wiedzy .

Poza uczelnią, pracuję "na stałe" w firmie Ramks, w branży paliwowej (tutaj to dopiero uczę się nowych rzeczy : D ) i jak już wspomniałam Au Pair in America zajmuje mi całe popołudnia.
Tutaj apel do moich kochanych aplikantek na program - Wybaczcie , mi wszystkie opóźnienia <3 !
Z pracą za barem zwolniłam.. jednak pewne jest , że jeszcze mnie za nim spotkacie (okazyjnie) .

Ja tutaj Wam marudzę o sobie, a nie wspomniałam , że w czerwcu odwiedziła Polskę Linka ! Linka - jest wulkanem energii , który mnie odwiedził po przeleceniu 24 godzin samolotem z Australii :) Niesamowite jaki ten świat duży, a zarazem tak malutki , że udało nam się poznać w malutkiej kawiarni w New Brunswick :) 



Koniec! Nie obijamy się w pracy , więc uciekam. Nie chcielibyście czytać o całych 7-miu ostatnich miesiącach w jednym poście ;)  Ale już Was nie przepraszam , za brak wpisów.. po prostu napiszę , jak napiszę !



Styczeń - mały kryzys.. bo nie zawsze jest kolorowo
Luty - nowy kierunek studiów
Marzec - Zosia (Soffia) przyszła na świat <3
Kwiecień - Moje urodziny , odwiedziny Łodzi :)
Maj - EEC -European Economic Congress
Czerwiec - Rozpoczęcie pracy w Ramks
Lipiec - Wielkie BUM na Au Pair in America :)
Sierpień - Miesiąc wycieczek z Klaudią ;)

Tak na marginesie :
Przeraża mnie powoli to co dzieje się na świecie.. gdziekolwiek nie spojrzę .. Radio , gazety , Internet, wiadomości .. wszędzie giną ludzie.. W katastrofach lotniczych , w strefie gazy , na Ukrainie, która jest de facto naszym sąsiadem.. ale wielu dalej sądzi, iż te sytuacje są daleko od nich.. nie dotyczą zwykłego szarego Kowalskiego.. Obawiam się, iż niestety dotrze to do co poniektórych szybciej niż się spodziewają ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz