niedziela, 17 lutego 2013

Imprezy w New York City

Czas napisać coś o tych częściach NYC które odwiedzam najczęściej ;)
Imprezy w New York City to coś wartego uwagi. Pracując przed wyjazdem w Clubie muzycznym, zastanawiałam się jak to nocne życie będzie wyglądać. Sama wolę być po drugiej stronie baru na takich imprezach ale grzechem by było nie spróbować, gdy to do 'Stolicy' imprez i mody mam o rzut kamieniem.
NO i jak to wygląda ?!
Po pierwsze, najpierw trzeba wejść do clubu , co nie jest takie łatwe wbrew pozorom.
Tip: wyglądaj rewelacyjnie, miej pieniądze i pozycje, łap kontakty
Ja raczej tyczę się tej 3 grupy ;)
Imponująca liczba promotorów krąży po New York City, spotykając ładne dziewczyny , czyt. wszystkie Europejki są ładne - zapraszają je do swoich Clubów - nie wszyscy dbają o swoich 'klientów' tak samo, więc lepiej jest poznać promotora wcześniej i wiedzieć czego się spodziewać.
Kim jest promotor? - to Osoba która wprowadza Cię do klubu omijając punkt kupna biletów(jeśli jesteś na liście), zaprasza Cię do swojego stolika, gdzie możesz zaspokoić pragnienie również na jego koszt. A po co to wszystko ?! Żeby tylko zapełnić swój Club a nie konkurencji.
Nie żartuję z tą konkurencją, jest na każdym kroku, od koloru do wyboru, a wybiera się kluby najlepsze z opinii i to właśnie o nią dba cały personel.
Ceny drinków kosmiczne, ale nie mi to przyszło sprawdzać - poniżej 21 roku życia ciężko jest się dostać do jakiegokolwiek Clubu (są nieliczne które wpuszczają osoby od 19 roku życia) ale picie alkoholu jest raczej zabronione. Wiecie na swoje ryzyko można stracić pobyt przez głupotę.






Nie ma nic lepszego od rozpoczęcia imprezy na domówce prawda ? :)
Te z Manhatanu - na których ja miałam przyjemność być mają w sobie coś z 'Diabeł ubiera się u Prady' :) Jeśli mam być szczera imprezowe życie nie jest moją ulubioną formą spędzania czasu, ale będąc tutaj chcę go wykorzystać jak najefektywniej , więc odwiedzam Cluby, żeby mieć porównanie i to może przydać się w przyszłości.
Sprawia mi też przyjemność spotykanie znajomych i poznawanie nowych ludzi.
Puki co na mojej liście ulubionych jest Anjia club oraz Pink Elephant :)
Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało, mówcie co Was tu interesuje, może będę mogła komuś w ten sposób pomóc, a może uda mi się komuś pomóc w realizacji marzeń ;)
Kilka zdjęć które może choć troszkę oddają Wam klimat NYC:)

2 komentarze:

  1. A jak tam twoje porównania z imprezami w Polsce? Bo jak sama piszesz same wejścia już się różnią, a jak porównania w zabawie uczestników, czy tylko piją, czy więcej tańczą? Masz porównanie z Onyxem, które miejsca są lepsze,jeżeli można tak powiedzieć;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o samą imprezę to wygląda to podobnie. Różnice są drobne np. jak już napisałam dziewczyny wchodzące z promotorem piją za darmo, bo do stolika donosi im się alkohol, same kluby są dosyć małe, Webstal Hall , impreza na której byłam na sylwestra, jest duża, 3 poziomy muzyki, za to w moim punkcie widzenia - obskurne wnętrze. Ochroniarze w większości ubrani w garnitury. A to czy piją czy tańczą to ciężko stwierdzić , wydaje mi się że tak samo jak w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń