poniedziałek, 25 lutego 2013

"Cudze chwalicie swego nie znacie"

Z cyklu kroki w kierunku realizacji marzeń :)
Wczoraj wybrałam się do jednej z moich bratnich duszyczek tutaj, a mianowicie Linki :) Przeuroczej dziewczyny z Australii Polskiego pochodzenia.
Poznałyśmy się w Starbucksie w New Brunswick. Teraz jednak Ona wybrała miejsce gdzie kawa w Starbucksie smakuje o wiele lepiej ;) Przeniosła się do Jersey City z którego właśnie ten widok na Manhatan na zdjęciu. Przejrzałyśmy moją listę marzeń i doszłyśmy do wniosku, że w ciągu kilku miesięcy można by zrealizować sporą część.
Mamy zamiar w najbliższym czasie wybrać się do Chinatown, i znaleźć 5 miejsc w NYC znanych z filmów w których możemy napić się kawy, plany wybrnęły dalej gdy doszłyśmy do numerów związanych z otworzeniem firmy z organizacją imprez i mieszkaniem miesiąc na Balii, Bo akurat te dwa marzenia można połączyć (Bali jest jednym z głównych ośrodków turystycznych do których firmy wyjeżdżają organizować imprezy zakładowe) - tego wcześniej nie wiedziałam ;)
Jako, że jestem Polką do Wodospadu Niagara chcę wrzucić nie 'cent' ale nasz Polski grosik.. jak się domyślacie, będąc tutaj już od ponad pół roku, grosika nie widziałam na oczy przez dłuższy czas, za to mam kochanych przyjaciół :* I mój grosik już do mnie leci w liście od Angeliki :* (a nawet 2 w razie czego ;)) .
Nie byłam świadoma, że tyle ludzi chce mi pomóc w realizacji moich marzeń. Pamiętacie punkt o wyprawie nad Polski Bałtyk 'na stopa' znalazłam kompana ;) i już plany idą na przód, dziękuję Rafał :)

Tęsknię za krajem, ale słuchając niepokojących stamtąd wieści, czy na prawdę jest po co wracać?!
Oglądając Polskę oczami Matthew Browna, jestem bliżej powrotu ;)


Tak więc po moim powrocie będzie czas na obalanie mitu
Cudze chwalicie, swego nie znacie
Wtedy właśnie będę poznawała ;) 

2 komentarze:

  1. Oj SYluŚ Syluś aż się wzruszyłam ;( Spełniaj wszystkie swoje marzenia jeżeli będę mogła pomóc to jestem do Twojej dyspozycji Kochana :(:* Tęsknoo mi za Tobą;*** Uważaj tam na siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówi się, że wszędzie dobrze gdzie Nas nie ma ;) Mieszkamy w Polsce a tak naprawdę jej nie znamy. Chociaż są osoby, które wolą ją zwiedzać, a nie obce kraje. W każdym państwie lub mieście, są miejsca lepsze i gorsze, wszystko zależy od punktu patrzenia swoimi oczami. Dużo zależy co w te miejsca damy od siebie, albo zostawimy je swojemu losowi by poszły w ruinę lub zapomnienie.
    Po powrocie nadejdzie czas na zwiedzanie bliższych sercu miejsc. Uwzględni to w swoich planach. ;)

    OdpowiedzUsuń