poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Ocean City

Ocean City w Maryland , U.S.A. , stamtąd przed kilkoma godzinami wróciłam i stwierdzam, iż szczęścia tam nie znajdę, więcej odkryłam, że dotychczas jedynie plaże na Krecie zachwycały mnie wyglądem ;) Bo tutaj nie widzę w nich tego zapierającego w piersiach blasku, lazurowej wody, czy plaż zaskakujących kamieniami, różowym czy czarnym piaskiem .. Ehh.. rozmarzyłam się. Może dlatego zawsze z sentymentem myślę o moich małych wycieczkach górskich, po których trud wędrówki, nagradzany jest przepięknym widokiem. Dlatego też w Ocean City szczęścia nie znajdę. W pierwszą godzinę po przyjeździe, zeszłam do recepcji zapytać, co można ciekawego zobaczyć w mieście.. I w odpowiedzi dostaję: "Piękną plażę, mamy świetne restauracje ze świeżymi rybami" no myślę sobie.. na plażę się przejdę ale głodna nie jestem więc pytam dalej.. a może jakieś wystawy, muzea, zabytki?! 'Noo.. mamy muzeum kaczek'. Kaczek? serio?. KACZEK?! To ja podziękuję.. ;)
 Za pierwszą myślą , pomknęłam na plażę, gdzie niemalże urwało mi głowę , wiatr był tak silny, że fale sięgały przynajmniej 1,5 metra . W efekcie, podziwiałam jednak widoki z za okna kawiarni popijając kawę i czytając artykuły z National Geographic. Następny dzień , rozpoczęty pracą z Torri też ubogaciłam spacerem po plaży, tym razem zabrnęłam troszkę w głąb miasta i szukałam jakichś ciekawych miejsc, jedyne co znalazłam to opuszczony mall i Ocean City Art Centre, które i tak było zamknięte... Mówią, że to miejsce jest dobre na wakacje z rodziną.. no fakt plaża jest świetną atrakcją.. no i mini golf z figurami dinozaurów.. świetnie. Piękno tego miejsca znalazłam czytając książkę, przysłuchując się szumom fal, czy robiąc zakupy supermarkecie, gdzie kasjerka była przemiła. Zawody, które były główną przyczyną naszego przyjazdu poszły całkiem nieźle :) 3 z 5 drużyn zajęły pierwsze miejsca w swoich dywizjach , 4-ty team zajął 3-cie miejsce, a 5-ty leciutko wyszedł poza podium na 4-te miejsce, jednakże biorąc pod uwagę, że w tych zawodach wzięło udział 300 drużyn , całkiem nieźle co?! :) Jest jeszcze jedna rzecz o której chciała bym Wam powiedzieć, jako że w Tarnowskich Górach będąc przez dłuugi czas harcerką , poznałam mnóstwo wspaniałych, kreatywnych i wartościowych ludzi, którzy teraz są gotowi dzielić się swoimi pomysłami, jeśli polubicie ich stronę na facebooku możecie też znaleźć coś dla siebie :) TUTAJ możecie zobaczyć o co chodzi ;)   Będąc jednak w każdym nowym miejscu, żałuję że nie mam nikogo przy sobie z kim mogła bym się dzielić moimi przeżyciami - więc robię to dla Was, bierzcie i chłońcie, wszystko co ja widzę, słyszę i czuję.












9 komentarzy:

  1. Szkoda że nie miałaś możliwości wygrzania się na tej spaniałej plaży na słońcu, a odnośnie wyników zawodów to gratuluję :) nie masz trochę wspomnień z waszych występów z grupy jaką tworzyłyście w podstawówce ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wspomnienia zawsze mi zostaja w pamieci :) tylko, ze poziomow nie ma nawet co porownywac :P

      Usuń
  2. Szkoda że tak wiało ;( Ale najważniejsze są widoki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Aż, miło było się wyrwać nad 'czystą' plażę :)

      Usuń
    2. Słodkie to one i są ;) Stworzone do reklamy !

      Usuń
  3. Może do końca miasto Cie nie przekonało, ale i tak zazdroszczę! Z chęcią pozwiedzałabym nowe miejsca, więc na pewno tu jeszcze zaglądnę, żeby chociaż zobaczyć kilka z nich u Ciebie :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że będziesz zaglądać :)
      Jak będziesz miała jakieś pytania to m=postaram się też służyć radą :) Po powrocie do Polski przyjdzie czas na Europę :)

      Usuń
  4. Querida amiga Sylwia !!!

    Perdoa-me a invasão de seu espaço, mas o achei na NET e resolvi visitá-lo. Seu Blog é muito bacana.Paisagens lindíssimas.
    Gostei de tudo que vi. Está de parabéns. Já Sou seu seguidor. Um lindo dia e maravilhosa
    Semana para você!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Beijos de luz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    POETA CIGANO –11/04/2013

    http://carlosrimolo.blogspot.com
    “Poesias do Poeta Cigano”

    Macaé - Rio de Janeiro - Brasil

    Obs: Me sentirei lisonjeado se ver o selinho
    Identificador do meu Blog. nesse seu belíssimo
    Espaço, óbvio, se me permitir.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dear Carlos, I'm glad to see You on my profile ,
      /it's realy nice to meet positiv people, for sure I'll visite Your blog and follow him ;) I'm sorry that I can't speak Portugese but I'll try to answer every time Your posts :)

      Usuń