sobota, 9 marca 2013

O wszystkim i o niczym :)

Powolutku zbliża się wiosna :) Pozytywnie staram się być nastawiona każdego dnia. Jednakże, gdy po przebudzeniu promyki słońca wkradają się do pokoju zapominam o tym jak ciężko wstać z łóżka i biegnę od razu zaparzać kawę z uśmiechem na twarzy :) Niesamowite jak promienie słoneczne działają pozytywnie na człowieka.
 Nic dziwnego, iż Brazylijczycy czy Meksykanie są takimi optymistami :D a może ten pomysł z mieszkaniem na Bali troszkę by się przedłużył.. z miesiąca do roku ? :D Skoro słońce tak mnie uszczęśliwia dlaczego by nie podążać za tym szczęściem ?
Dziś delikatnie sprawdziłam nowo nabyty aparat. Muszę jeszcze dużo poczytać tak o aparacie jak i o sztuce robienia zdjęć, poza pstrykaniem 'na zlecenie' na imprezach rodzinnych raczej nie zajmowałam się tego typu sprawami.
Po pracy wybrałam się na spacer do downtown, chyba nie tylko ja miałam lepszy humor, bo od dawna nie widziałam tego miasta zatłoczonego, a dziś po kawę w Starbucksie czekałam ponad 10 minut. Niestety dobry humor sprzyja też dobrym zakupom, jednak nie mojemu budżetowi, wiem.. żyje się raz, jednak gdyby udało mi się przeżyć dłużej trzeba inwestować w edukację na którą trzeba by powoli odkładać.





Niestety kierunek na który chcę się zdecydować "International Bussines" w Katowicach jest tylko na 2 uczelniach i na obydwóch odbywa się w trybie stacjonarnym, a opłaty są takie same jak za niestacjonarne kierunki, co nie bardzo mi odpowiada.
Coś się wymyśli.. jednak szkoda by mi było zmienić kierunek, który wydaje mi się był by interesujący.
Życzę Wam miłej i pogodnej niedzieli :)

4 komentarze:

  1. Aparat się naprawdę sprawuje, super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę jeszcze troszkę nad nim popracować :)

      Usuń
  2. international bussines w wsb w chorzowie - niestacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba właśnie moje życie stało się prostsze :P :D Dziękuję :)

      Usuń